Peuters

Op de Ranonkel is er een peuteraanbod dat wordt verzorgd door kinderopvang Ziezo. Dit in samenwerking met de leerkrachten van de groepen 1/2. Zij richten samen de speel/leeromgeving in voor het Jonge Kind.

Kinderopvang Ziezo:
Samen met Obs De Ranonkel bieden wij een warm, vertrouwd en liefdevol plekje voor ieder kind. Wij zorgen voor de allerkleinsten, bieden peuteropvang aan en opvang van kinderen voor en na school. Samen met andere kinderen willen wij een vrolijke, gezellige dag beleven vol leuke en avontuurlijke bezigheden die ten doel hebben een steentje bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van ieder kind. Dit doen wij door creatieve activiteiten te verzinnen en oprechte aandacht te geven aan ieder kind. Met veel leermomenten en zorgen voor liefdevolle, uitdagende en effectieve begeleiding. Zo helpen wij kinderen in staat te stellen tot bloei te komen en hun kwaliteiten en talenten te ontwikkelen.
U kunt meer informatie vinden op de site van Ziezo: http://www.kinderdagverblijfziezo.nl