Aanmelden nieuwe leerling

U bent van harte welkom om een afspraak te maken en een kijkje op onze school te komen nemen!

Uw kind voor het eerst aanmelden op een school is een grote stap. Voor het kiezen van de juiste school wilt u graag goed geïnformeerd zijn. U kunt daarom altijd contact opnemen voor een kennismakingsgesprek en/of rondleiding. U heeft dan de mogelijkheid de school te bezichtigen en  relevante vragen te stellen.
Tevens houden wij elk jaar een open dag zodat u een indruk krijgt van onze school. Dit jaar zal de open dag gehouden worden op woensdag 8 november van 11.00u tot 12.15u.

Wanneer u uw kind wilt aanmelden op onze school dan kunt u contact opnemen en een aanmeldformulier komen ophalen of wij sturen er één naar u op. info.ranonkel@platoo.nl

Wanneer wij het aanmeldformulier hebben ontvangen dan krijgt u daar een bevestiging van. Ongeveer 4 maanden voordat uw kind 4 jaar wordt, neemt een leerkracht contact met u op om een afspraak te maken voor een intakegesprek.